fredag 3 december 2010

Ärligt stulen lista!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Eh, nej.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja....
3. Vad åt du senast? Två knäck. :P
4. Har du fått någon komplimang idag? Faktiskt! För att jag har lockigt hår idag - det var jätteroligt att höra!
5. Har du varit med i en rättegång? Ja, när jag gick i högstadiet och en alkis hade snott min väska och jag kom på honom. Han kom sig även i slagsmål med en av lärarna, så det blev lite pådrag...
6. Är du polare med grannarna? Nja, inte än kanske, vi har ju inte bott här så länge ännu. :)
7. Vilka länder har du bott i? Sverige.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Var nog i onsdags när vi hade lektioner på LTU.
9. Har du haft en stalker? Nä, det tror jag väl inte. Om jag har haft det så har de då varit grymt bra på att göra sig osynliga - höhö!
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Håkan hade vi i högstadiet... Det är det enda jag minns.
11. Hur bra är din syn? HAHHAHAAA!
12. Var är dina syskon just nu? Hemma eller på jobbet...
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag var en "Charlies angel", höggravid och blev skjuten i armen när jag var i stadskyrkan så jag sprang med magen genom hela stan tills jag kom på att jag inte gjort nåt fel och ändå blivit skjuten så då sprang jag in på polisstationen. Behöver jag säga att jag drömmer rätt märkliga drömmar just nu..? :P
14. Vem ringde dig senast? Mamman.
15. Vilken tid gick du upp imorse? Först där vid halv sju och käkade en macka, sen somnade jag om och sov till halv nio typ.
16. Vad ska du göra i helgen? Imorrn är det tjejmiddag på Grindgatan och på söndag ska jag ha lite SPA-mys här hemma... En skön helg med andra ord!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Ids inte hämta telefonen, men säkert inget vettigt... Kanske är sms:et från Posten där det står att min "Eclipse" är på väg hem till mig?
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Jag har nog aldrig tagit på en kändis så där direkt. Har skakat hand och hälsat på sångaren i Takida, gills det?
19. Vad finns i din bakficka? Har inga bakfickor.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Antingen sov jag eller var uppe och kissade...
21. Vad är det första du gör på morgonen? Går och kissar.
22. Vad ska du göra efter det här? Äta lite och sen iväg och jobba lite. :)

Inga kommentarer: