måndag 13 december 2010

Drömmar

Jag drömmer sjukt mycket just nu - om allt möjligt! Det värsta(?) är att jag kommer ihåg dem och när jag vaknar så är det första jag tänker "what the hell var det där?"... I alla mina drömmar är jag höggravid, så det har ju sin rimliga förklaring - men att drömma att man är en höggravid "Charlies Angel"? Jag har även nu under några nätter drömt att Junior kommit ut tidigare än väntat och vaknat upp och varit jättestressad över det vi inte hunnit fixa än. Hoppas att det inte är en sanndröm, för då måste vi verkligen pinna på lite.... :P

Nä, nu ska jag hänga lite tvätt, duscha och ladda inför jobb i eftermiddag! :)


1 kommentar:

Emma sa...

Haha crazy-drömmar! Jag brukar mer drömma om att lillan kommit ut eller så, okej dom har inte heller varit normala men i jämförelse med dina är dom det ;) Jag har fått för mig att lillan vill ut tidigare så jag är också stressad över allt vi har kvar, vill bara bli färdig så man är redo och liksom kan känna att hon är välkommen (även om det inte är så kul att få alldeles för tidigt och jag hoppas att hon stannar MINST en månad till men helst längre!)