söndag 26 december 2010

Så var det över för det här året!

Och det känns faktiskt helt okej. Vi har haft en riktigt härlig och lugn julhelg, jämfört med hur det brukar vara...  :) 

Julafton tillbringade vi, som jag skrev om tidigare, hos svärfar i Skellefteå. Juldagen var vi bjudna till mamma och hennes sambo - mycket lugnt och stillsamt där också. :) 
Ikväll har vi varit och hälsat på hos pappa och hans sambo tillsammans med de andra syskonen, väldigt trevligt som alltid när vi träffas! Vi har ätit, ätit, fikat, spelat lite Wii och brädspel (som jag vann! ;) ) och surrat en massa. Att träffas allihopa må vara lite livat, men det är ändå något jag verkligen är superkul eftersom det är sällan det händer - trots att vi bor i samma stad. Livet kommer emellan ibland. Tyvärr.

Jag/vi är supernöjda över alla de julklappar vi fått - hade verkligen inte räknat med så mycket som vi fick! Vi måste ha varit riktigt snälla i år... ;)
Ids inte lista upp allt vi fått, men det är riktigt fin-fina grejer till både oss och lite till Junior också. :D 
TACK allihopa!

Nyårsafton kommer vi att spendera här hemma, bara vi och Loppan eftersom gubben börjar jobba 21.00... Planen är att jag och Loppan ska följa med gubben till jobbet och fira tolvslaget där, men vi får se hur trött jag är - det kan lika gärna bli så att vi stannar hemma och myser också. Det blir som det blir. :)  God mat ska vi då äta tillsammans, det är då säkert. :P  Håller även på att fila på en liten "årskrönika" för 2010 som ni ska få ta del av närmare helgen. :)

Nu: söka reda på kudden - är såååå trött!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ser fram emot din årskrönika :)

Sv: Vi provar med koksaltlösning nu, funkar inte det ska det inhandlas snorsug imorgon :) Frågade på BVC idag och hon rådde oss att prova det först. Det verkar vara friare vägar i lilla näsan nu, men satan så arg hon blev när vi droppade :D

kramkram