onsdag 15 december 2010

Dagens BM-besök

  • HB 121
  • Prov på ämnesomsättningen taget
  • BT 110/68
  • Hjärtljud ca 142
  • SF-mått 33 cm
  • Huvudet fixerat! (det är tydligen därför det känts som nålar i det undre livet - good to know!)
  • Bm har rapporterat till BVC att vi är på väg dit snart.
  • Vi har fått en Libero-väska full med fiffiga grejer - rena rama julafton!
  • Vi fick som hemläxa att packa BB-väskan, så det har vi börjat med... VIssa saker kan man ju liksom inte packa ner riktigt än.
Nu är jag så trött att jag inte ids skriva nåt mer...

2 kommentarer:

Sandra och Lovis sa...

Åååå... jag kommer ihåg känslan av att packa bb-väskan, det känns så definitivt då, då är det alltså alldeles, alldeles snart dax för en förlossning! =) Så himla kul och spännande!

CK sa...

Vad spännande!! Jag hann aldrig packa några bb väskor.. sprang till bilen och hann ta på mig jackan båda gångerna bara haha.. jag kanske måste skaffa en 3e och packa väskan i v. 20 redan?? hehe