måndag 27 december 2010

Tisdag imorrn....

....och jag ska fasen inte göra många knop! :D Eventuellt att jag passar på att städa ur kylen. Brukar göra det när vi storhandlar, men jag hann inte idag. Det känns som roligare att kika in där om det är rensat och avtorkat. Alltid hittar man nåt där bäst-före-datumet gått ut. :P

Ikväll har jag känt av fogarna som aldrig förr! Det är inte skönt för fem öre.... Blev nog lite mycket med både en sväng på stan och jobb på det. Det är ju roliga saker bägge två egentligen, men när man har ont så tar det udden av det roliga liksom. Tur att jag hade lite (läs: mycket!) backup på jobbet då jag var så sjukt trött i huvudet.... Bara ett lugnt pass kvar nästa måndag, sen blir det till att ägna all tid till att ladda inför Juniors ankomst! :)

Nä, nu ska jag äta upp mitt kvällsfika och sen lägga huvudet på kudden. Gonatt gott folk!
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 kommentar:

Louise sa...

Ja, detsamma!:) vi måste ju träffas sen också när du fått din lille, lite mammaträffar ;) kram