lördag 11 december 2010

Confession

Alltså, jag måste göra en confession så här på fredagkvällen...

Igår såg jag och gubben tredje Twilight-filmen "Eclipse" då jag hade beställt hem den. Jag måste här erkänna att jag inte är lika tagen av denna serie filmer längre, visst är de bra och relationerna är underbara - men ändå... Det känns inte riktigt lika hypat nu som det gjorde när första filmen kom. Självklart kommer jag att se nästa film ändå, mest för att den var den boken som var bäst av alla. :)   När det kommer till vampyrer så måste jag ärligt erkänna att "Vampire Diaries" är så sjukt mycket bättre än Twilight - tusen gånger bättre skådespelare som dessutom ser betydligt bättre ut, mer spänning och inte lika förutsägbar handling, mer action, mer blod.....ja, jag kan hålla på i flera timmar, men det ids jag inte. :P  Så, om jag får välja så väljer jag helt klart Salvatore-boysen, Elena och gänget före Cullen-klanen och dess anhängare. ;)

Oh yes!

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Håller med till 100%!
I Vampire diaries får man ju även lite ögongodis =)
Hur långt har ni kommit i serien?