lördag 28 augusti 2010

En skön dag

Hade skrivit ner att jag skulle jobba idag, men när jag kom till jobbet så visade det sig att det skulle jag inte alls! Så jag fick en ledig dag tillsammans med gubben istället, inte fy skam det. :)

Vi gick på stan och mötte upp lilla familjen från Nygatan och tog en liten fika, sen gick jag och gubben vidare och spanade på lite kläder till LillSnorre (vi måste verkligen komma på nåt bättre att kalla honom!) på Lindex, H&M och Kapp Ahl. Kapp Ahl hade lite fint så vi köpte två bodysar, ett par mjukbrallor och ett packe sockar - kläderna var såklart "tag 3, betala för 2", måste ju vara praktisk. :P  Kändes riktigt kul att gå och shoppa lite tillsammans till lillen, lite mysigt... :)
Eftersom jag älskar att skriva listor så tror jag att jag ska göra en liten inhandlingslista så vi inte missar nåt viktigt. Sen postar jag den här så får ni hjälpa mig att kolla om vi glömt nåt, eller tipsa om det är nåt på listan som är helt bortkastade pengar. :) Deal?

1 kommentar:

MalinKa sa...

LillSnorre är väl fasen kanon!!!! =)