onsdag 25 augusti 2010

Onsdag idag, va?

Idag har jag varit lika seg som jag förutspått att jag skulle vara, men dagen har ändå pinnat på rätt bra måste jag säga. Mamman följde mig och storhandlade på Kvantum eftersom gubben jobbade och jag behövde någon som skjutsade hem mig med påsarna, sen är det skönt med sällskap dagar som dessa. :)  I vanlig ordning så glömde jag såklart min noggranna handelslista hemma så jag fick freestyla lite. Tror inte jag missade allt för mycket....

I eftermiddag har jag varit och fikat på Nodo med studiegruppen från skolan - det var himla trevligt att träffas och surra lite. Vi har ju inte träffats på hela huvva sommaren så vi hade lite att ta igen! :D

Ikväll har Rejsa gått igenom steg 1 i höstservicen - duschen. Hon blev himla ren och mysig! Imorrn kör vi steg 2 och inleder steg 3 - hon ska få lopp/lössmedel eftersom de upptäckt att Maggan har det på Nygatan och för sökerhets skull så får Rejsa Exspot. Steg 3 är då avmaskning. Vi har inte sett att hon har mask, men jag tycker att hon blivit lite smalare och pälskvalitén är inte som den brukar så då kör vi en omgång för säkerhets skull. Hon är ju vansinnigt förtjust i kattskit och äter det så fort tillfälle ges, så jag tror inte att det är helt omöjligt att hon fått nåt.... :S   Jaja, som sagt - höstservice står på agendan för Rejsa-Bus så hon är pigg och frisk när vi ska på kennelträff om en månad! :D

Och nej, inga provresultat har kommit i postlådan än...

Inga kommentarer: