söndag 1 augusti 2010

Inflyttnings-BBQ

Efter en dag med mycket folk på jobbet så avslutade vi denna lördag med en casual BBQ-kväll i goda vänners lag! Kvällen blev toppenbra, så där bra som den bara kan bli om man har de närmsta och bästa vännerna med sig. :D  Vi har skrattat så vi gråtit, vi har diskuterat både det ena och det andra, lyssnat på "Boys, boys, boys", ätit gott, bara softat och kommit fram till att det är nåt fel på Heidi och Spencer - ingen av dem är nog frisk. :P

Presentkort från Isa Form

Jag och gubben fick en oväntad, men otroligt uppskattad och perfekt inflyttningspresent - ett presentkort på Isa Form! Wihoo!
Och jag som haft sån ångest över vilken av tavlorna jag ska hänga bakom soffan, nu kan jag istället köpa den perfekta tavlan för just den väggen. :D  Klockrent!


TACK kära vänner för en underbar kväll!  

2 kommentarer:

Therese sa...

Tack för igår! Det var super! =)

Hanna sa...

Vilken toppenpresent! Älskar det mesta från Isa Form och har två tavlor hängandes hemma redan+ett presentkort som snart måste användas :)

Städade bland mina länkar idag och fick ju vackert lov att flytta dig från kategorin med övriga bloggar till pregger/bäbis-bloggar. GILLA! :)