onsdag 4 augusti 2010

Hår

Alltså. Efter operationen var jag stensäker att jag i princip skulle bli en boldie eftersom en av bieffekterna under de första månaderna kan vara just att man tappar hår. Jag tappade lite, lite hår. Sen började det om att växa som ogräs som det alltid gjort tidigare... Och visst är det ju superbra och roligt, men det är jobbigt att ha en kort frisyr som kräver underhåll för att den ska se bra ut liksom. Funderar därför på att spara ut det lite igen, för om jag ska vara helt ärlig så har jag fasen inte råd att gå till frissan en gång i månaden för att piffa till frillan. Det är dagens sanning.
Sen har håret på benen och under armarna börjat växa rätt mycket också, är det nåt typiskt för gravida kanske? Irriterande är det då i alla fall.

Nä, dags att sova - imorrn är det jobba som gäller, ett kortpass. Passar mig bra. :)  Gunått!

1 kommentar:

Jäcka sa...

Man tappat som inget då man är gravid, men man gör det efteråt... DÅ RASAR DET. höhö