onsdag 11 augusti 2010

Grundliga prover

Idag har jag varit och tagit prover till mitt återbesök hos dietisten i Sunderbyn. De har då bra koll på en så här efter operationen, det är skönt. Proverna som togs var måååånga! Frågade sköterskan som tog blodprovet vad de egentligen kollar och hon rabblade upp en massa, bl a njurar, hormoner av olika slag, kolesterol och många fler som jag inte ens kommer ihåg... :)  Blir intressant att höra hur det ser ut nu, om jag måste göra några förändringar i kosten eller om värdena håller en lika bra nivå sen sist. Vi hoppas på det! :)

Idag har vi inga planer, bortsett från att jag måste leta reda på böckerna till skolarbetet jag måste komplettera... Vette fasen var jag ska börja söka. :S Jaja, i nån låda någerst är de ju.

1 kommentar:

Mallan sa...

Bra dom har koll på dig!

Kram!