lördag 7 augusti 2010

Jag har snott....

...den här listan av Monstermalla, den var lite rolig tyckte jag! :P

Alkohol: Nop, lever väldigt alkoholfritt sen ett par år tillbaka. Fasen inte värt att vara bakis i flera dagar efteråt, kom jag på. :P

Allergi: Nötter, äpplen, pollen
Armhävningar: Helst inte.
Blyg: Ändå lite...
Beroende av: Datorn. Hur skulle livet se ut om jag inte kunde surfa runt under dagarna? (förmodligen inte så hemskt som jag föreställer mig, men ändå....)
Betyg: Hade helt okej betyg i skolan - en 5:a, i syslöjd. Detta trots att jag aldrig gjorde några av uppgifterna vi fick! Jag tyckte att de var så tråkiga så jag bad alltid om att få göra nåt annat, roligare. :)
Blir glad av att: ligga på stranden med gubben och bara må gott.
Bor: Mitt i stan!
Dagbok: Ingen pappersvariant som när man var liten, utan jag bloggar ibland istället.
Djur: Ett stycke Loppa.
Drömmar: Att bygga vårt drömhus någongång i livet!
Dåliga sidor: Jag har en tendens att lägga mig i saker som egentligen inte angår mig, bara för att de berör mig. Sen kan jag väl vara nalta envis också, på ett obra sätt.
Ekonomi: Jag är studerande, så jag vette fasen vad jag ska svara - "Ja tack"?
Familj: En man, en hund och en Ärta
Favoritdryck: Isvatten
Festar: Not much.
Flyttat: Börjar väl närma sig 20 gånger snart....
Fobi: Långbenta spindlar, getingar, brämsar, fötter!
Foto: Eh, va?
Född: På våren 1980
Gillar: Mycket!
Graviditet: Är inne på åttonde nu *peppar peppar*
Gråter: En hel del just nu, hormoner everywhere!
Gör dagligen: Äter, facebookar, pissar, pussar på karln
Hatar: Idioter av alla de slag!
Hypokondriker: Nop
Imponeras av: Många i min närhet...
Intressen: Hundar, film, datorn, shopping
Jobb: Extraknäcker på Gina Tricot i sommar, sen går jag tillbaka till Korpen och jobbar extra där
Kaffe: Luktar väldigt, väldigt gott
Kamera: Jorå, en Nikon D80(?)
Kläder: Ja tack, gärna!
Kompisar: Få, men nära
Länder jag besökt: Sverige, Norge, Finland, Grekland, Turkiet, Spanien
Längd: Etthundrasextiotvåochenhalv cm 
Mobil: Samsung Jet
Motto: Det blir vad du gör det till!
Musik: Lyssnar faktiskt på det mesta
Musikalisk: Inte på en fläck! hahah!
Märkeskläder: Har väl mest skor som kan räknas som "märkeskläder", typ Nike och såna märken
Naglar: Är läskiga, men jag brukar måla mina och då känns det lite bättre
Politik: Blir bara irriterad, så jag lämnar det där åt de som förstår sig på
Rakning: Jupp, inga feministbuskar här inte!
Rädslor: Insekter, att någon nära ska gå bort eller bli sjuk
Saknar: Inte någon och inte mycket....
Samlar: Man skulle ibland kunna tro att jag samlar på dammtussar, men så är inte fallet. Samlar nog inte på nåt särskilt faktiskt och tur är väl det - vad än det var så skulle det då inte få plats här hemma!
Sjukdomar: Har taskig ämnesomsättning och käkar medicin för det
Ska göras: Organisera garderoberna, men det är så tråååååkigt så jag skjuter bara på det hela tiden
Smeknamn: Erkan
Sol: Skönt när solen lyser och är varm!
Sover: Så fort jag får chansen
Talang: Hmmm.... Ingen sån där som man kanske ställer upp och tävlar med direkt. :P
Telefonbok: Ett måste, annars skulle jag aldrig komma ihåg ett endaste telefonnummer
Tränar fysiskt: När jag känner för det, gärna i gymet
Tränar psykiskt: När jag leker amatörpsykolog
Utbildning: Pluggar just nu till förskollärare
Vikt: 64
Äcklas av: Blod och kroppsliga åkommor, spya
Äter: Gärna och ofta

3 kommentarer:

Malla sa...

ja vad roligt att du gjorde listan, man får ju typ veta allt om alla som gör den hehe :P
kan jag ha sett dig på norrstrandspoolen igår? jag vågade inte springa fram som en annan framfusing ifall det inte var du...

Greta sa...

Aaaa du väger lika lite som jag nu, nice ;)

Erika sa...

Greta: Kan säga att det är mååååånga år sen jag var nere i den här viktklassen! Det är riktigt najs... :D