måndag 9 augusti 2010

En till lista!

Listan är såklart stulen, den här också... Jag skulle stjäla den av Monstermalla igår, men det iddes jag inte. Sen skulle jag sno den av Mallan tidigare idag, men det iddes jag inte heller. Nu tog jag tag i saken och stal den av Jäcka. :P

Du heter: Anna Erika Edin
Låt som du sörjer till när du är ledsen: Ingen särskild låt, men gärna Staind... De funkar i såna lägen.
Vad tror folk om dig? Att jag alltid är positiv.
Vad får du oftast komplimanger för? På senare tid så har det varit viktnedgången.
Hur imponerar man på dig? Genom att inte ljuga. Krävs alltså inte så mycket....
Brukar du skratta för dig själv? All the time!
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Oki, vi ses där kl 1 ;)"
Var bor du? Mitt i stan.
Trivs du där? Som fisken i vattnet!
Har du haft sex idag? Hahahhhaaaa! Nä.
Hur svarar du i mobilen? Nån jag inte känner: "Hej det är Erika", nån jag känner: "Helluuu!"
Vem ringde du senast? Tess
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att jag skulle ta "Use" på blomman och sen ta upp min "väska" och använda blomman på köttbiten för att kunna förgifta pirayapudlarna.
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart, men det har faktiskt börjat att titta fram lite mer färger emellanåt!
Vad tycker du om dina fötter? Mina fötter har jag faktiskt alltid tyckt om, märkligt nog, eftersom jag egentligen har fotfobi....
Vad saknar du? Ett hus!
Hade du en bra kväll igår? Igår var det söndag.... Hmm, jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde igår. Förmodligen låg jag i soffan hela kvällen. Det kan väl ha funkat. Om det nu var det jag gjorde...
Favoritdryck på morgonen? BRAVO juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? Kring 22-23, men sen ser jag tv eller sitter med datorn nån timme efter det.
Sysslar du med någon idrott? Nop. Har spelat handboll och innebandy när jag var yngre... Kan faktiskt sakna det ibland.
Har du spytt offentligt? Min första tanke var "å inte det!", men jag kom på att det hade jag visst. Kan väl ha varit 8-9 år sen och det berodde antingen på Sambucan eller på snuset jag provade, och det hela utspelade sig i en buske längs Nygatan. Jag skyllde på snuset.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Jag skulle nog gå på grabbfest och lyssna in vad som verkligen sägs där. Sen skulle jag pissa!
Är du nöjd med ditt liv? Mitt liv är jag extremt nöjd över!
Vad är det värsta du vet? Allt sånt där klassiskt som idioter, krig, pedofiler etc. Sen kan vi lägga till fötter, långbenta spindlar och getingar också.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? David.
När grät du senast? Här om dagen till nån töntig tv-serie, gråter hela tiden - till ALLT - numer. Jobbigt som fan.
Har du någon gång gråtit dig till söms? Oh yes.
Biter du på naglarna? Nä, huvva! Läste någonstans att det var mer hygieniskt att slicka ringen på en toastol än att bita på naglarna... *uuurk*

Sno gärna listan! :D Go for it!

Inga kommentarer: