söndag 22 augusti 2010

Ja, då var det söndag igen...

Igår hade vi lite grillkväll hos familjen Edin/Johansson - riktigt huvva gott var det! Sen blev det lite match på deras nya Wii, och med fyra dåliga förlorare så kan ni ju lista ut hur det såg ut... höhö! Det var en riktigt najs kväll helt enkelt som måste göras om känner jag!  :)

Imorse när jag vaknade så la jag handen på nedre delen av magen, som alltid när jag vaknar, och tyckte mig känna en mjuk liten kick! Den var som lite "seg" så det var inte sånt där vanligt fisbubbel som man kan känna lite nu och då... Låg länge och kände efter nån fler så jag skulle kunna väcka gubben så han skulle få känna, men icket, det blev stilla. Typiskt. Det kommer med all säkerhet snart fler tillfällen! :D

Idag ska jag åka och låna lite skolböcker så jag kan göra bort den där huvva kompletteringen, ska bli lite kul faktiskt! :)   Ja, och så har vi bokat tvättid i tvättstugan så vi får bort lite sängkläder och handdukar ur tvättkorgen....

Inga kommentarer: