fredag 27 augusti 2010

Jag har svårt att hitta en lämplig rubrik....

...eftersom glädjen jag/vi känner nu går verkligen inte att beskriva med ord!
Åttonde gången gillt och vi lyckades få till en liten grabb visade det sig! :D   Dr Åke ringde idag och meddelade att det var ett stycke gosse som bor i min mage och att han har samma kromosomuppsättning som mig - alltså helt frisk, men kan få problem den dagen han vill bli pappa. Dock gissar jag att utveckligen inom denna problematik ska ha gått liiiite framåt på 20-30 år så det är nog inget att oroa sig för. :P

Så, i januari kommer en efterlängtad grabbhalva till familjen Edin! :D  Som vi längtar!

(...och OJ, så verkligt allt blev helt plötsligt!  :P )

13 kommentarer:

Jenny sa...

Glädjen vet inga gränser!
Är så lycklig för er skull.

Mamman sa...

Den glädje ni känner inom er känner jag oxå! Helt fantastiskt roligt:) Kram från Mamman.

Emelie sa...

Ett STORT GRATTIS!! :) Vilken lycka! Vi är så glada för er skull. Kramar Emelie och David

Isa sa...

Jippi! Vad roligt för er! :) Tusen miljarder kramar!

Erika sa...

TACK alla ni! :D Det känns verkligen som ett litet mirakel!

Anonym sa...

Åh vilka härliga nyheter! Så glad för er skull! /SB

Louise sa...

Ååå vad roligt!!

Unknown sa...

det bästa !!! fasen så kul det ska bli !

Emma sa...

Svar:
Jo, men jag hade isåfall tänkt att jag kan börja om nästa höst trots att bebisen är rätt liten då. Fast sen började jag tänka som du, att det kanske är smartare att gå hela denna termin och ta uppehåll sen... Fredde vill dock att jag ska jobba istället i och med att jag varit så osäker och ändrat mig fram och tillbaka! :/

Vet du hur det funkar det där när man är antagen på villkor? Var man tvungen att fixa det som fattades innan tisdag (eller när skolan nu körde igång)? Tänkte för även om man lämnar in nu så kanske dom inte hinner rätta. Har glömt göra komplettering på matteuppsatsen och hon den där läraren var ju inte snabbast med att rätta... :(

Nathalie sa...

Så roligt för er! Det kommer bli Januari så fort så du inte hinner reflektera! :)

Malla sa...

Underbart :) Så himla roligt!!

Hanna sa...

Åh vad skönt för er att allt såg bra ut! :) Snart kommer lillen ut, tiden kommer nog bara flyga iväg! :) kram

Eva R sa...

Åh!! Stort grattis till er! Så underbart att allt är bra med dig och lillen. En grabb! Så kul..blir lite nostalgisk en månad tillbaka nu :-)