söndag 1 augusti 2010

Söndag - detta ska firas!

Idag är ingen vanlig söndag. Nähäni, det är ju faktiskt dagen när idioterna letar sig hemåt efter att ha förstört stan helt och hållet - i år igen. Tjohooo! :D  Hade jag inte varit på smällen så hade jag nog tagit mig en söndagsfest bara för att markera detta. :P   Ett år till nästa gång, men då drar vi nog till stugan och mår gott istället skulle jag tro.

Beachen hägrar idag, som jag längtat efter en sån här dag! Bara ligga och halvsova med sand mellan tårna... Aaahhhh. Najs. :P
Nu har jag varit en god hustru och kokat kaffe till min karl och tänkte faktiskt duka fram lite frulle innan han vaknar. Tänkte att det kan ju vara en liten och snäll grej att göra eftersom han är så grymt bra på att ta hand om mig, speciellt nu när jag är (och har varit i flera veckor) så jäkla toktrött. Han kan nog lätt vara den bästa! :D 

1 kommentar:

Malla sa...

ja gudars så skönt att denna helg är över!