söndag 23 januari 2011

Behöver följande:





....så om någon vänlig själ vill shoppa dessa till mig så vore det verkligen toppen! ;)  Eller om någon vill skänka typ tusen spänn så kan jag faktiskt gå och köpa dem alldeles själv. Bra va?! :P

Sen skulle jag behöva tips om någon sjukt bra mascara som INTE klumpar sig eller gör att man får "spindelben" till fransar. Nån gång har jag haft en bra mascara, men inte fasen kommer jag ihåg vad det var för sort. Såklart. Så, tips emottaget väldigt tacksamt! :D

4 kommentarer:

Mona sa...

jag tycker masterpiece max från max factor är riktigt bra

Sofie sa...

Beror lite på vad du vill ha för effekt på Mascaran, men som vardagsvariant är Kanebo 38 Sensai bra. Lämnar ALDRIG en grå skugga under ögonen och går bort med 38-gradigt vatten.

Nathalie sa...

Dior - Iconic :-) Eller BareMinerals - Flawless definition volumizing Mascara :-)

Vi har ju Clarins på jobbet, dock inte masken men säkert något annat kul som du bara kommer behöva :-P

filiduttan sa...

Maxfactor Lash extension effect, jag är allvarligt talat IMPAD över att den inte klumpar sig hur många lager man än lägger. Den går att bygga upp till lösögonfranseffekt. Jag har korta trista fransar. Denna är perfekt som både vardags med bara ett lager eller fest med några minuters arbete. =) Try it =)

Annars är maxfactor masterpiece max bra men inte lika spindelbensfri. Dock lite mer ommmpf i den.