söndag 9 januari 2011

Jaha, och vad gissar ni?

Tänkte att jag skulle, for fun, kolla av lite när ni tror att Junior anländer. Så skriv när ni tror och så gör vi en liten tävling av det hela - det kan ju vara lite kul tänkte jag. Vinsten är en ny plattång i mindre format! Så sätt igång att gissa kära vänner och ta chansen att vinna!

Beräknat födelsedatum är den 25 januari, kan ju vara en kul grej att veta... :P

Och om ni väljer nåt datum som redan finns med så måste ni nog skriva en tid också - svårt att dela på priset liksom... ;)

27 kommentarer:

Victoria sa...

Då är jag först ut: 23 januari.

CK sa...

21 januari ;)

Filiduttan sa...

17 januari ;-)

Louise sa...

31 Januari :)

anna sa...

Jag tror den 27:e, min födelsedag!
:)

Jennie sa...

Jag gissar på den 29:e januari!
=)

Anna sa...

Jag gissar på 19 januari :-)

Emma sa...

Jag gissar på... 28:e januari! :) (väljer mellan 2 datum ;))

Sandra och Lovis sa...

Jag tror tyvärr att ni kommer att måsta vänta ända tills 7 februari, men jag hopaps att jag har fel, även om jag gärna vinner en plattång! ;)

Linn, Felicia och Oliver sa...

jag gissar på den 18:onde januari....=)

kram!

Malin sa...

1 feb

susanne sa...

Jag gissar 30 januari:)

Anonym sa...

2/2 tror jag på!
/SB

Lilla strumpen - casu consilio sa...

24 januari kl 8.59 =) /sara

Sussie sa...

Jag tror 20:e januari

Malla sa...

Sandra kan ha rätt, att Junior anländer den 7/2 (för då fyller Fabbe år) men jag skulle tippa att ni får den 3/2 kl 21.33
:D

Therese sa...

Jag gissar på den 29 januari kring 05.33 =)

Unknown sa...

jag gissar på den 30 jan runt 06.40...

Erica J sa...

Jag gissar på 2 Februari Kl.8.15

Frugan F sa...

31 januari 04.33!

(otroligt fina gravidbilder också!! och lycka till med förlossning o allt!)

Evelina sa...

1 februari gissar jag på. /Evelina som jobbar med David ibland. Är in här å kikar ibland, är ju "besatt" av gravidbloggar och sånt numera och hittade hit på nå sätt ;)...fick min bebbla för 16 dagar sedan, 8 dagar över BF. Fin mage du har!

Evelina sa...

Just ja tid också...02.40 på natten 1 februari. /Evelina

Mamman sa...

Skulle inte förvåna mig det minsta om det blir samma datum som Elton,fast olika månader förstås:)) alltså den 2 feb. Men man kan ju alltid hoppas det blir nån dag tidigare:)Längtar, längtar:)

Mamman sa...

Ps. Behöver ingen plattång så jag skriver ingen tid:)))

Hanna sa...

Jag tror på 22 januari kl 07.39 :D

Nathalie sa...

9 Februari tycker jag är ett bra datum :-) På morgonkvisten!

Anna E sa...

19:e januari runt 04:50-tiden