onsdag 12 januari 2011

Onsdag och allt är lugnt...

Fast nog börjar det kännas i kroppen att den förbereder sig för nåt - känns precis som att jag håller på att bli sjuk eller nåt sånt. Spelar ingen roll hur mycket jag sover/vilar för jag är ändå trött hela tiden. Jag har även börjat få mer och mer sammandragningar/förvärkar för minsta lilla jag gör - riktigt frustrerande.
Sen börjar jag bli lite nojjig över att åka iväg och göra saker på egen hand, för tänk om det skulle sätta igång och så sitter jag och kör bil eller är helt ensam någonstans? Fatta stressen alltså... Iiihh! :S   Rent intellektuellt så förstår jag ju att Junior inte kommer att halka ut på fem minuter, utan att det är en ganska lång process allt som allt. Men ibland går man ju händelserna lite i förväg och fantasin rusar iväg helt utan kontroll - och då är det ju kört.
Jaja, det blir säkert jättebra i slutändan. :P

Morgondagen bjuder på ombesiktning av bilen. Alltid är det nåt med den där bilen som gör att den inte går igenom, och då är det ändå en relativt ny bil - en -04:a. Sjukt irriterande. Den här gången var det en liten spricka i en bromsslang och en trasig bromslampa... Gaahh! :/   Jaja, det är då åtgärdat så det kan verkligen inte gå dåligt imorrn också. I hope.

4 kommentarer:

Jennie och Norah sa...

Jo turkosa är fint!Hade det i köket först som sagt men blev less där och ville ändå ha kvar det,så då hamnade det i tvättstugan!Blev riktigt nöjd,men då är frågan hur länge då jag har tendens att bli less fort =)
Kram!

Madde S sa...

Jag har följt din blogg ganska länge och tycker att du skriver så bra! Dessutom har jag ju nu fastnat här eftersom att ni har något väldigt spännande på gång! :) Jag tror att eran magsimmare behagar att anlända den 20 Januari kl 02.02. Lycka till! :)

Jenny. sa...

Stort lycka till med allt !!

Erika sa...

Madde S: Så glad jag blir! :D Alltid kul när folk kommenterar för första gången liksom... :) Ja, spännande är det verkligen! *nervööös*

Jenny: TACK! :)