tisdag 4 januari 2011

Tänk att så lite kan göra så mycket!

I eftermiddag tog jag mig en låååång och varm dusch - bara det hade räckt för att jag skulle mysa ända in i själen. Men jag slog på stort och gjorde det till en liten spa-dusch genom att raka benen, peeling av ansiktet med tillhörande ansiktsmask och en hårinpackning.... Såååå skönt! :)  Nu ska jag ta hand om mina fötter lite och så ska jag färga ögonbrynen som jag plockade igår, sen är jag som ny! :D 

Som sagt - tänk att så lite kan göra så mycket för hur man mår. Underbart!

3 kommentarer:

Tess sa...

Det bästa!

Vet du, jag är nästan klar med dina bilder. Har de på David å du kvar... =)

Erika sa...

Åååhhh! Spännande! :D Det ska bli superkul att se hur de blev! *längtar mest*

Emma sa...

Sv: Hehe, men det är så skönt att vara nästan helt färdig! :) Speciellt om tröttheten nu kommit tillbaka. :/ Lite läskigt dock att ha skötbädden sådär, men man får väl vara försiktig :) Till kläderna köpte vi faktiskt en enkom byrå, hon ska ju nångång ha ett eget rum så vi tänkte att eftersom vi inte har nå plats annars så är det lika att köpa det redan. Så då blev det lite knasig färgkombo i sovrummet, våra möbler är svartbruna och lillans är vita ;)