måndag 3 januari 2011

Perspektiv

Ibland gnäller jag för att jag är så otymplig nu, med magen och allt.... Ikväll när jag kollade igenom en massa gamla kort så fick jag lite perspektiv på saker och ting. Om jag tycker att det är jobbigt nu med det mesta - vad klåån var det inte innan jag opererade mig??? Herreguud, då var jag ju stor överallt och inte bara över magen! Ibland tänker jag dock att vette fasen om jag skulle orka bära upp 35 kg uppför en trapp idag, som jag gjorde dagligen förut... Helt galet när man börjar tänka på det. Skulle så fint göra en liten sån där före/efter-komposition, men insåg att jag bara hade i princip gravidbilder som "efter-foton" så jag gjorde ett tappert försök. Blir bättre bilder när Junior kommit ut och kroppen är sig själv igen. :)

5 kommentarer:

Emmeli och Mio sa...

Vilken skillnad vackra du :)
Snart är eran lillkille här!

Mamman sa...

Skillnad som dag o natt:) Ja snart kommer han allas våran efterlängtade lilla kille:) Kramizar till er:)

Malla sa...

Vilken skillnad! :D

Jessica sa...

Varje gång jag ser dig tänker jag att du är så himla liiiten... Men nu när jag ser det där kortet så tänker jag att sådär stor har du ALDRIG varit! Fast tydligen var det så. Jag vet inte, det är helt sjukt. Juh. Å fyfan vad skönt att slippa allt det där. Nu vill jag äta vatten och gräs. Typ. KRAM

Mona sa...

Men du, det är ju en gigantiskt skillnad!!! Visst att du har gravidmage men hela du är ändå en helt annan!!!!