lördag 22 januari 2011

Godmorgon!

...eller nåt.

Jag har börjat sova så sjukt dåligt... Får så sjukt ont i fogarna av att bara kunna ligga på höger eller vänster sida, tror att mitt stackars bäcken skulle må himla bra av att jag låg på mage - men det är lite svårt just nu då. På rygg kan jag inte ligga några längre stunder då Junior trycker på rätt bra mot alla organ och det är rätt obehagligt. Nu ska jag i alla fall ta en panodil och faktiskt lägga mig på rygg en stund på min värmedyna, får hoppas att det lindrar lite för det vore riktigt skönt.

Dagen bjuder på den dammsugning och skurning jag inte hann med igår och även ett besök hos jobbarkompisen Jenny som har fått en liten Eddie förra veckan! Med tanke på hur känslosam jag är just nu så skulle det inte förvåna mig om jag blir lite blöt i ögonen när vi är där... :P

Och som ni kanske förstår så har det inte kommit någon Junior än. Tyvärr. Jag hoppas att han kommer snart... Söndagnatt eller måndag morgon vore toppentider tycker jag! :P

4 kommentarer:

Ida s sa...

Å vad jobbigt! Minns att jag kände hopplöshet där i slutet. Kändes som att det onda aldrig skulle ta slut. Hur man än försökte lindra smärtan gick det inte. Jag hoppas verkligen att det är över för dig snart. Kram till dig.

Erika sa...

Det spelar som ingen roll vad jag gör eller hur jag sitter/ligger - allt gör ont. Ligger jag så är det fogarna bak som är onda, promenerar eller sitter jag så jävlas framfogen.... En smula less är jag nog, och ändå har jag säkert lindrigt om man jämför med dig och många andra. :(

Lotta sa...

Snart så =)

Jennie och Norah sa...

Jo jag vill ju plugga,men det ser jag helst att jag börjar med när vi skaffat alla barn vi tänkt =) Känner inte för att ta studieuppehåll direkt..Det är tiden innan som jag inte vet..Ska jag satsa på att starta eget eller finns det verkligen något jobb som jag kommer att trivas med till 100%?I dagsläget är det svårt när det ser ut som det gör,men en vacker dag ska jag bli en rik affärskvinna ;)

Hoppas du får sova gott inatt,eller ännu bättre:Att Junior tittar ut! =)