lördag 8 januari 2011

Effektiv igår - slagen hjälte idag.

Igår var en riktigt effektiv dag och jag är jättenöjd över allt jag hann med! :)  Men gissa om jag haft ont i fogarna idag - hujja! Jag har haft så sjuuukt ont så det går knappt att beskriva, och förvärkar/sammandragningar... Ojojoj.

Gårdagen i punktform:
  • Städade badrummet och organiserade om i skåpet
  • Röjde undan i datarummet
  • Vek undan en massa tvätt
  • Städade i köket, organiserade om i lådorna och på köksbänken
  • Tvättade sängkläder och bäddade rent i sängen
  • Åkte till mamma och åt middag
  • Klippte mammas hår
  • Dammtorkade lite
  • Dammsög och skurade
  • Var ut med Loppan två svängar och lekte i djupsnön
Som sagt, jag är jättenöjd - men jag får snällt betala för det idag när jag inte alls mått så där jättebra i kroppen. Jag hoppas att jag är piggare imorrn, det vore inte så dumt. :)

1 kommentar:

Mallan sa...

Låter som en vanlig dag för mig! (;