tisdag 18 januari 2011

Lugn och skön dag

Inatt har jag faktiskt fått sova heeela natten - grymt skönt att få en natt med sammanhängande sömn. Mindre skönt när jag väl skulle gå på toa när jag vaknade... Huuu! En tokfull blåsa och en Junior som trycker på rätt bra på den, inte så där jätteskönt.
Jag kan inte säga det nog många gånger - det ska bli såå skönt när Junior kommit ut och man blir lite mindre otymplig. Bara en sån sak som att gå normalt i vanligt promenadtempo utan att behöva vagga fram kommer ju att vara riktigt huvva najs. :)  Men, snart är han här i alla fall och det ser vi fram emot!

Idag blev jag jättesugen på sällskap så jag snodde bilen av gubben när han var hem en sväng. Jag styrde kosan mot Grindgatan och hängde där en stund - massor najs att bara softa och surra lite! :)  Det var precis vad jag behövde, tack babe!
Sen åkte jag hem och gjorde så lite som möjligt, som vanligt. Sov en stund - det var sååå skönt! Lagade middag och lämnade av lite skolböcker till en klasskompis som jag lånat tidgare. Efter det var klockan så pass att det var dags att hämta hem gubben från jobbet, så jag och Loppan åkte och gjorde det. :) 

Imorrn blir det besök på banken som ska ta hand om oss framöver, det blir spännande. Vi kommer alltså att byta bank helt då den nya banken hade bättre erbjudande och kändes tryggare när det kommer till bolånet och så. Det är viktigt att det känns som att ens bankman/kvinna har koll och vet vad de pratar om, det ska kännas tryggt att veta att ens ekonomi tas om hand av en person som man har förtroende för. :) 

1 kommentar:

Unknown sa...

tack själv babe det var riktigt trevligt !