torsdag 6 januari 2011

Som utlovat....

Inte så många bilder, men några i alla fall... Och som sagt, spjälsängen är fortfarande kvar på gubbens jobb där den står och "luktar av sig" lite innan den får flytta hem. :)

Vagnen som vi fyndade på Blocket!

Nya skötväskan

Åkpåsen som vi hittade (NY!) för halva priset och skinnet vi fick i julklapp av mamman

Juniors klädhylla i badrummet och lite annat smått och gott

Skötplatsen - man får göra det bästa av det utrymme man har helt enkelt

Liten häng-tingest som följde med i Liberoväskan vi fick av barnmorskan

Babyskyddet - basen till den är i bilen

3 kommentarer:

Emma sa...

Hm, smart med åkpåse nu på vintern. Har inte ens tänkt på att det kanske är bättre (?) än täcke och kudde?! :P Jag vill också ha vagnen hemma och redo!!! Har inte riktigt tålamod att kanske vara tvungen att vänta 1-2 månader till :/ Fina grejer förresten! Nu börjar det ju se färdigt ut för er med. :)

Emma sa...

När jag visade för min kära sambo hur ni tänkt med åkpåse så undrar han vars ni köpte eran? ;) Har för mig att du lyckades hitta den på någon kampanjsida eller nåt (?) men var hittar man den annars? :) Den var tydligen precis i hans smak, wonder why. ;D

Hanna sa...

Skitsmart med spjälsängen, hade man kunnat montera bort ena sidan på våran så hade jag gjort likadant. Att kliva upp för att peta in en tappad tutte eller trösta litegrann blir segt i benen efter den miljonte gången..men det går! ;) Vi har samma babyskydd, tycker den är jättesmidig med basen och det är lätt att "släppa upp" bältet så att man inte behöver knöla in de små armarna, men för mig som är liten och klen är den ganska tung. Är dock glad att vi valde den som vi fick höra var bäst på marknaden-säkerheten framför allt! :) Himla fint ser ni ut att ha fått det, nu är det nära! :)

Sv: Bodyshop har jättebra rea i Luleå-skynda fynda! :)