tisdag 4 januari 2011

Ledighet

Idag jobbade jag sista passet på Korpen innan jag går på föräldraledighet. Som sagt, vemodigt men samtidigt skönt eftersom kroppen har börjat säga ifrån en hel del. Ikväll har jag haft sjukt ont i mina fogar, vartenda steg har gjort ont - inte ens i liggande läge har jag kommit ifrån värken. Ajaj. Nä, så nu är det lugna gatan fram tills dess att Junior bestämmer sig för att komma ut. Sådetså. :P

Morgondagen bjuder på ett besök på Mekonomen där det ska inhandlas en ny bromsslang och en damask till bilen, och en lampa. Känns som att det alltid är nåt med den där huvva bilen, älskar den men alltid är det nåt som måste fixas. Rätt irriterande. :/

Nu har jag äntligen min karl sovandes hemma igen efter att han jobbat åtta huvva nätter. :D Så nu ligger husse och Loppan och snarkar ikapp, frågan är bara hur klån jag ska lyckas somna i detta oväsen? Får klura på den lite...

Nu: fortsätta se lite tv.
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: